söndag 6 september 2015

No Limit i Borås...

 ...har pågått 3-6 september! Var idag först på besök hos lilla mammisen, hon låg och vilade när jag kom, men kom upp och vi fikade tillsammans. Vi drack nykokt saft som Bengts Pia hade gjort, och så åt vi bullar som jag hade bakat. Vi hann med en stunds korsordslösande också.

 På väg mot Borås Central fotograferade jag denna tjejen, hon fanns på en tvärgata ner från Österlånggatan. Hade sett på internet att hon fanns där...(i samband med No Limit) Jag tyckte att hon  var så fin på bilden, och hon var precis lika fin i verkligheten! 

 Och den här lille gubben som gömde sej i en ventilationsöppning på väggen bredvid! Det lär finnas ganska många sådana här små gubbar som gömmer sej på skymda platser, men tror inte att de har med No Limit att göra. Men vems "påhitt" det är, vet jag inte. Jag hade inte sett denna om jag inte hade lagt märke till att det stod några personer och tittade upp på vägen...

Och så den stora väggmålningen på Södra Nybrogatan!

Väggmålningen på närmare håll...fantastisk, tycker jag!

Slutligen dagerns bild på "min" Agave...fler blommor utslagna...men den börjar luta oroväckande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar