torsdag 24 september 2015

Vilket sammanträffande...

...det blev idag! Henrik eftersänder Svenska Dagbladet till mej medan han och Helen är på semester i Kina. Fick den första tidningen idag och det första jag såg på framsidan av tidningen, var att det fanns en artikel i tidningen om Kina, det tyckte jag var lite roligt! Ännu roligare blev det lite senare på eftermiddagen för då kom det sms från Henrik ifrån Kina. Vi skrev flera sms till varann och Henrik berättade att de hade varit på Himmelska fridens torg, och i Den förbjudna staden, idag. De hade det varmt och skönt. De låg 6 timmar före oss i tid, så det var dags för dem att gå och lägga sej när vi avslutade vårt sms:ande. (ca 23.30 i Kina) Då började åskan gå där...

Har nu så gott som helt återfått rörligheten i handleden efter stukningen för ett par dagar sedan. Så därför tog jag en promenad till City och köpte köttfärs för att ev. använda i morgon...och så bakade jag muffins efter ett nytt recept, med kvarg i stället för smör/margarin, smakade "sådär" :)...inget recept jag kommer att spara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar