onsdag 1 november 2017

En väldigt trevlig shoppingdag...

...med Bisse idag...precis vad jag behövde! På väg in till stan tog vi några turf-zoner. Vi besökte "Gotte-boa" och nu fanns det glögg att köpa! Jag köpte sedvanligt glöggen som är spetsad med rom...innan den tar slut! Den brukar vara slut innan det är dags att börja dricka glögg...:) Vi åkte därefter till Willys och handlade, inte alls mycket folk där. Ovanligt! (Köpte 3 st. krabbklor i fiskbilen utanför...som jag festade på, på kvällen). Sedan var vi sugna på mat. Vi tittade in på en restaurang där det var låååång kö...så vi bestämde oss för att gå till "Donken" istället. Där åt vi, och det smakade bra! Persimonerna och Mangon på bilden köpte jag på Willys, det är så gott med frukt!
På hemvägen besökte vi Lövås Handelsträdgård där jag köpte ett litet gravsmyckningshjärta som jag gick in på kyrkogården och lade på Heléns grav...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar