onsdag 22 november 2017

Det kom mycket snö...

...på morgonen och förmiddagen idag! Sååå mycket, så att vi, Bisse och jag, bestämde oss för att vänta med vår shoppingresa till i morgon om vädret är bättre då. Tog den här bilden på mina ljuslyktor på balkongen ganska tidigt på morgonen!
- När det inte blev stadsbesök passade jag på att tvätta...och diska! Promenaderna med hundarna blev korta...stackars Gösta kanade fram och tillbaks emellanåt, Herbert och jag tog det lite försiktigare och jag hade ju mina icebugs på mej... 
Jimmy var här och lämnade nycklar, som Tim kom och hämtade senare. Lotta körde Tim hit, och jag pratade ganska länge med henne i telefon medan hon körde Tim hit.
- Tidigt på kvällen fick jag för mej att baka en mjuk chokladkaka, den gick att äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar