onsdag 8 november 2017

Bisse och jag...

...shoppade loss i Knalleland idag! Men först var vi i Frufällan, på loppisen där. Sedan tog vi en Turfzon vid Ryavallen där Anders Svensson finns målad på väggen. Vi var på Arken Zoo där jag köpte uppladdningsbara halsband till Gösta och Herbert med ledlampor, så de syns när jag är ute och går med dem i mörkret, på kvällarna! Och så handlade vi mat på Willys...som vanligt! Vi åkte sedan vidare till EkoHallen där jag köpte en ny el-ljustake till X-pris att ha i köket till Advent. Och så besökte vi Bokhandeln...Bisse skulle ha ett kort till ett Bröllopspar...och jag kollade årets julkort. Vi åt sedan lunch på McDonalds...vi var så hungriga just då!  :)
( Bisse levererade grovmalen köttfärs och ryggbiff  när hon hämtade mej! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar