lördag 11 november 2017

Säsongens första snö...

...kom tidigt i morse, vid 5-tiden...enligt en granne (Rosa)! 
När jag tittade ut genom mitt fönster såg jag en domherre sitta i detta träd...trodde nästan att jag drömde...för jag har bott här i drygt 17 år och aldrig sett en domherre här tidigare. Så den hade nog bara tillfälligt förirrat sej hit? Tycker domherrar är så fina! 
- Jag var så nyfiken på hur Herbert skulle reagera på snön när vi gick dagens första promenad. Men han reagerade inte nämnvärt, blir kanske lite skillnad när det kommer lite mer snö...han vill hem när han gjort sina behov...han trivs bäst hemma!
- Kom på att jag skulle spela V75 idag för skojs skull. Satsade 50:- och vann 156:- (det blev 2 st. femmor) Så roligt att vinna lite...det blir ju bra till nya insatser!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar