tisdag 25 augusti 2015

Färdig hos tandläkaren......

...blev jag idag, väldigt glad för det! Men allt har ett pris...och jag har en hel del kvar att betala till min tandläkare Per. Han litar på att han får betalt...och det skall han ju få!
Bisse var med mej i stan och vi passade som vanligt på att göra några ärenden samtidigt. Jag köpte nya torkarblad till bilen, behövdes nu när det blivit omslag i vädret från sol och värme till något svalare och regnskurar...men solsken i eftermiddag! (åska igår eftermiddag...och då gömde Myran sej under sängen!) Köpte torkarbladen på Mekonomen, och killen som sålde dem följde med ut till bilen och bytte dom. En stor eloge till säljaren Uno för det! Man blir glad för sådan service!
Dagens lunch åt vi på Le Croissant i Knalleland. Jag åt en räksallad...den var jättegod, men jag orkade inte äta upp allt. Vi var även på Kvantum och handlade lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar