onsdag 12 augusti 2015

Kontroll hos tandläkaren...

 ...var det dags för idag, efter att jag fick mina nya tänder i överkäken för ett litet tag sedan! Lite småjusteringar, och  nytt besök om ca 2 veckor. Fick (gratis!? :) en bettskena av min tandläkare, att använda på nätterna för att skydda de nya tänderna. Och för att jag gnisslar tänder...förmodligen!

 Bisse var som vanligt mitt sällskap till - och - i, stan. Vi passade på att göra lite ärenden också, lämnade paket och brev på Q8, var på Idé-Guld och beställde en halskedja, har ett drygt 14 år gammalt presentkort...

 Och så besökte vi den nyöppnade smörgåsbutiken Mumster - som var Bisses lunchförslag - och som jag genast var med på, alltid kul att testa nya matställen! Bisse valde en baguette med tonfiskröra...

...och jag valde en räkmacka gjord på under/överdet på en baguette. Bisse och jag skar av en bit på våra mackor och gav varandra ett smakprov på våra mackor. Vi fick chips som dekoration på tallrikarna. Mackorna var fräscha, frasiga och goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar