söndag 23 augusti 2015

Söndagsbesök i stan som vanligt...

 ...hos lilla mamsen. Hon låg och halvsov när jag kom, men jag lockade henne med saft och fika så hon kom upp en stund. Hon behövde hjälp med toalettbesök också...jag fixade det! När vi hade fikat färdigt ville hon gå och lägga sej igen...och det fick hon ju. Jag satt kvar en stund i hennes rum innan jag gick mot stationen för att ta tåget hem. Och på vägen dit besökte jag min "kära" Agave i Nybroparken...och som den växer!

Här en närbild på en blomklase...är lite imponerad över att min enkla kamera kan zooma in en så bra bild! Obs!...och en helt molnfri himmel dessutom...:)

När jag kom till stationen hade de pyntat framsidan med ett rosa "skynke"! Fast det var nog inte ett slags pynt...förmodligen är det något underhållningsarbete av fastigheten som skall göras. En mycket varm och solig dag har det varit idag också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar