onsdag 4 november 2015

En utflykt till Borås...

...gjorde Bisse och jag idag! Vi började med ett besök i "Gotteboa" för nu har de börjat sälja årets glögg. Köpte min favoritglögg Blossa spetsad med rom. Jag behöver förnya mitt körkort, så vi gick till Donalds där jag blev fotograferad för det nya körkortet. Bisse passade på att lämna in två gamla filmrullar som hon hade hittat hemma. Det blir spännande för henne att se vad som finns på de fotografierna! Mysiga Café Bakgården ligger strax bredvid, så passade på att äta lunch där. Jag åt en räksallad!

 Vi åkte sedan till "Återbruket" där jag köpte en stor "Svärmors tunga"...för 40:-

 Köpte även den här ljusstaken...för 35:-

Och dessa båda tomtar...för 5:- respektive 4:- 
På hemvägen var vi i Frufällan och lämnade lite saker där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar