söndag 8 november 2015

Söndagsbesök i stan..

...för att hälsa på lilla mammisen! Hon var trött idag, var uppe en stund men ville sedan lägga sej och vila. Pratade med hennes kontaktman Jaana som kom in för att titta till oss. Den här fina bilden hittade jag bland mina foton...inte från idag, tagen tidigare i år.
Jimmy ringde och frågade om jag var hos mormor, han och en kompis var på väg till stan från Borgstena. Träffade dom och vovven Diesel som hastigast vid stationen. När jag kom på tåget satt Lottas hästkompis Anne med väninna där. Hade sällskap med dem till Fristad, och när vi gick av, såg jag att även Joakim "Silversmed" varit med tåget. Det visade sej att Anne och Joakim gått en kurs ihop för flera år sedan, tänk vad världen är liten ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar