onsdag 26 oktober 2016

Shopping i Borås...

...för Bisse och mej, blev det idag! Vi handlade på Willys, jag köpte en reflexväst till Gösta på Arken Zoo...men den var lite för stor så den måste jag byta. Vi åt lunch på Young Thai i Knalleland. Jag åt en panko-panerad friterad (?) plattfisk som täckte hela tallriken! Den var väldigt god, men kände av att friteringen blev lite "för mycket". När vi ätit färdigt åkte vi på studiebesök till en loppis på Gånghestervägen som heter Eliran. Där köpte jag denna Turtle...med motorcykel! Köpte även en tomte med groda...gardiner med grodor och en fin svart ask. På loppisen träffade vi Anita, vår fd arbetskamrat, och det var roligt att få höra en del skvaller från vår forna arbetsplats. 

Tidigt på kvällen kände jag att jag mådde illa...och det blev bara värre och värre! Till slut fick jag rusa in till toan...och herre gud vad jag spydde!!! Och in på toan kom...en hund...och en katt...som båda verkade undra vad jag höll på med!!! När jag hade spytt upp allt som hade med den friterade fisken att göra, mådde jag genast mycket bättre. Tim hörde av sej och frågade om han fick sova hos mej denna natten också, och det fick han! På bilden min livsnjutande sambo liggandes i TV-soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar