onsdag 2 december 2015

Shopping i stan...

...med Bisse idag! Vi besökte Systemet där jag köpte en ekologisk glögg som hade fått många bra omdömen i en glöggtest så jag blev lite nyfiken på den. Bisse handlade lite annat drickbart. Sedan gick vi till Jysk där de sålde jättebilliga hundbäddar. Jag köpte en till Gösta som han kan ligga på i köket när han vill det, och han gillade den jättemycket! Vi handlade matvaror på Willys, bl.a apelsiner för 10:- kg, och 2 påsar brysselkål för bara 10:- Bisse och jag delade på brysselkålen! Vi åkte sedan till EkoHallen för Bisse skulle köpa en present till sin yngste son som snart fyller år. Tyvärr var det hon tänkte köpa, slut. Vi handlade inget annat. Gick istället till McDonalds och åt lunch. Bisse hade rabattkuponger på Big Mac & Co, så vi fick två, men betalade bara för en. Vi var båda nöjda med dagens lilla shoppingtur!

På morgonen när jag var ute med Gösta halkade jag på en isfläck och ramlade pladask! Stackars Gösta, han stannade och gick tillbaks till mej, han undrade nog varför jag hade lagt mej ner på marken...:) Landade på vänster ben, jeansen blev våta och smutsiga. Tog emot med höger hand och det känns i handleden...så det blir smörjning med Voltaren Gel innan jag går och lägger mej. Gillar inte förrädiska isfläckar...:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar