onsdag 13 april 2016

Vi åt räksallad till lunch...

...på Konditori Gullkragen i Borås, Bisse och jag. Den var jättegod, och det var så mycket så jag tog med mej en del av salladen hem och åt upp senare. Innan lunchen var vi på Willys och handlade, och på Arken Zoo och köpte ett (halvstryp) halsband till Gösta. Gösta var med oss i stan, han tycker jättemycket om att ligga i sin bur och åka bil. När vi hade ätit färdigt åkte vi till Återbrukets loppis. Jag handlade för hela 28:- där, och Bisse handlade för...ingenting! Gösta fick en liten boll...som uppskattades!

När jag precis hade kommit hem från vår shoppingdag, fick jag ett sms fån Lotta som frågade om jag var hemma, hon tänkte komma och hälsa på en stund. Sabina charmade mej när hon kom, då hon kramade om mej och sa att hon saknat mej! Vilken tur att jag hade köpt en godispåse med blandat godis på Willys...med tanke på henne! Och vilken tur att jag hade köpt en förpackning syltkakor också, med tanke på...ifall Lotta och Sabina skulle dyka upp! Syltkakorna gillades av både "folk och fä"...!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar