onsdag 1 juli 2015

En dag värd att trefaldigt fira...

...och den började med att Bisse kom  och hämtade mej på förmiddagen, för vidare transport till tandläkaren! Fick nu mina helt "nya" tänder...och dessutom besked om att tänderna blev några tusen kronor billigare än beräknat...blev jätteglad för det beskedet! Värt att firas...!

 Bisse och jag åkte sedan till Gotteboa där vi köpte firardryck i paket...;)
Och sedan till Restaurang Hästhoven i ridhuset där vi åt deras egen hamburgare med olika tillbehör, mycket gott! Vi satt ute och åt...sommaren har äntligen kommit!...också värt att fira!

 Fin blomsterdekoration hade de på borden...
Mätta och belåtna åkte vi vidare till EkoHallen där ett speciellt schampo inhandlades till fyndpris...
och sedan vidare till Frufällan där jag lämnade in en del loppissaker...hem till Fristad där vi (jag!) handlade lite på City...och där träffade vi vår fd arbetskollega Anita...och fick höra lite "skvaller".

 När jag kom hem ringde Kicki och meddelade att A. hade lämnat pengar för nyckeln till porslinsmålningslokalen som hon fått låna av mej! Ytterligare en (stor!) anledning att fira...!
Den här boxen rosévin fick följa med mej hem från "Gotteboa" för att fira...:)

Firade också med jordgubbar och glass ikväll...och fick ett mindre skrattanfall då jag såg att Myran slickade sej om nosen då hon tittade på jordgubbarna. Hon äter inte jordgubbar...:)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar