tisdag 7 juli 2015

En jätterolig dag...

 ...har det varit idag! Har "röjt" i min stora garderob som finns i det lilla sovrummet. Hittade många saker som jag glömt att jag hade...(kvar)...bl.a. dessa charmiga dockor, och jag blev så glad när jag såg dom!

Längst in i garderoben hittade jag den här grodfontänen, köpt för många år sedan! Hade även glömt att jag hade den kvar. Trodde inte att den fungerade efter alla dessa år...men var ju tvungen att testa den! Den förde ett jäkla oväsen när jag körde igång den, men efter en stund lugnade den ner sej och uppförde sej som en fontän skall göra! Oerhört roligt...tyckte jag!!! Eftersom min säng blev full av  massa saker från dagens röjning...så får jag sova i soffan i vardagsrummet i natt, men det är helt ok! Dagen har för övrigt varit blåsig, det har kommit en del regnskurar...och temperaturen har varit sval för årstiden. Min TV har spårat ut, kanalerna som finns kvar har bytt plats...alltid är det något som skall krångla! Men det är bara att gilla läget och hoppas få hjälp av sonen Henrik...via telefon el. sms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar