måndag 13 juli 2015

Många besök idag...

 ...först kom Henrik, Helen och Hugo. Sedan kom Lotta, Tim och Sabina. Lotta och Sabina åkte hem efter en liten stund medan Tim stannade kvar. Strax därefter kom Jimmy, Felizia och Felizias kompis Eddie. De inväntade tåget som skulle föra dem hem till Borgstena...
På eftermiddagen när Hugos föräldrar åkt vidare till Lilla Edet och när killarna hade suttit vid sina datorer en stund tog vi en promenad till en av pizzeriorna i Fristad (Vägkrogens). Där beställde vi varsin pizza som vi satt ute och åt. Mätta och belåtna gick vi sedan till affären och handlade lite innan vi promenerade hem igen.

 När vi kom hem ägnade sej Hugo åt att åka longboard en stund. Tim ville inte åka för han hade testat longboard förut och ramlat och slagit sej flera gånger...

 Så han satt bara och tittade på...:)

Jag fick presenter av Hugo och Helen...nya och begagnade mobilskal! Roligt tyckte jag!!
Fick också 2 förpackningar rosévin...och en Apple TV! (massor av HD-innehåll i en liten förpackning) Mycket glad, överraskad, och lite chockad blev jag för den!!! Henrik fixade även special-inställningar på min nya Smart-TV. Och så installerade han routern jag fick förra året, så på kvällen kunde Hugo, Tim och jag sitta vid varsin dator och kolla vad vi ville. Hugo och Tim hade egna datorer med sej. Vi hade det riktigt mysigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar