fredag 3 juli 2015

Fick oväntat besök...

 ...av Jimmy på morgonen som gärna ville ha kaffe. Vilken tur att jag hade Gevalia hemma och kunde bjuda honom på det! Fick hjälp att sätta upp brandvarnaren efter batteribyte, och hjälp att sätta upp den nya taklampan som jag köpte på Ikea för ett litet tag sedan. Mina ben är numera för "korta" för sådana aktiviteter...:)

Det har varit mycket varmt idag också! Kollade termometern ganska sent på eftermiddagen, och den visade då +29,7 grader. Har rensat en del bland sakerna jag tog hem från porslinsmålningslokalen, och fick då en låda över...en låda som Myran passade på att lägga sej och sova i...länge och väl!...:)

 Kortvarigt besök av Cha. med sonen And. sent på em också. Cha. hämtade äggkoppar och pengar för äggkoppar jag sålt åt henne på pm-kurserna. And. har flyttat ihop med en tjej i Töreboda (för ca en månad sedan) och kom nu hem för att besöka sin mamma och sin bror. Cha. och And. skulle fiska ihop bl.a...gemensamt intresse de har!

Ringde Dage på kvällen och pratade bort en bra stund...han var i Helsingborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar