tisdag 28 juli 2015

Fick mer kantareller...

...tidigt ikväll av Chatarina igen! Hon hade åkt ut för att fiska, men det började regna...och åskan började gå...så hon bestämde sej för att åka hem. På hemvägen hittade hon kantareller som hon inte kunde låta bli att plocka...och eftersom hon inte äter svamp själv...så lämnade hon över dem till mej! Jag blev åter igen jätteglad för det...för de förra jag fick, var redan slut! Efter rensning och förvällning skyndade jag mej att lägga det mesta i frysen! Sparade dock lite för att äta väldigt snart...:)

För övrigt har jag haft en mycket trevlig dag. Fick för mej att "städa" i byrån med många lådor, där jag förvarar allt som kan räknas till pappersvaror med tillbehör! Hittade en del saker som jag glömt att jag hade...så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar