tisdag 14 juli 2015

Fick en extra nyhetstidning idag...

 ...förutom Borås Tidning fick jag även Svenska Dagbladet i postlådan i morse! Det är Henrik som har eftersänt deras tidning till mej medan de är på semester...gillar/uppskattar alla hans påhitt!  :)

Har haft en fin och bra dag med mina tonårsbarnbarn. De gick snällt upp när jag väckte dem ca 11.30 då jag tyckte det var dags för "frukost"! De satt sedan med sina datorer...och jag med min lite då och då. Senare på eftermiddagen åt vi (sedvanligt!) ugnsstekt lax med romsås, gröna ärtor, och potatis. Killarna gick ut en stund på eftermiddagen och när de kom hem, satt vi alla på balkongen och hade det mysigt och skönt i solskenet. Även katten Myran var med oss där, men hon kom tyvärr inte med på detta foto. På kvällen hade Hugo utbildning med mej i Apple TV...puh! Noterade...och hoppas jag kommer ihåg när jag är själv och skall använda det.

Sent på kvällen (vid midnatt!) lekte Hugo med katten Myran. Hugo fick låna min laserpenna som lyste med en röd prick som Myran villigt jagade då Hugo lyste åt olika håll. Tror de hade lika roligt båda två! Hugo gillar verkligen Myran men han är lite allergisk, så vi är lite försiktiga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar