fredag 1 januari 2016

Årets första dag...

...har varit lugn och behaglig! Tvättmaskinen har däremot fått jobba och jag är så glad för att ha egen tvättmaskin i lägenheten så jag kan tvätta precis när jag vill. Tidigt på kvällen fick jag besök av Lotta, Sabina och Lilla My som hade kört Tim till en kompis i Fristad. Vi "tjejer" fikade, och Lilla My och Gösta mysbusade lite smått. Katten Myran fick finna sej i att bli instängd i mitt sovrum under tiden Lilla My var här...för säkerhets skull! Myran har ju "fostrat" Gösta till att det är hon som bestämmer...i alla fall till 87%...och hade inte Gösta varit världens snällaste och tålmodigaste hund...så hade inte allt fungerat så bra mellan dem som det faktiskt oftast gör. Igår - Nyårsaftonskväll - låg vi alla tre, tätt intill varann, i soffan...jag tittade på TV medan mina "gosedjur" sov...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar