fredag 12 augusti 2016

Batman flyttar till Vänga!

Så var då dagen D inne...när 8-veckorsvalpen Batman skulle få flytta hem till Lotta, Tim, Sabina, och Jocke. I uppfödaren Cinas butik stod hennes mysiga katt och åt!

Utanför Cinas hus fanns flera goa "frallor"...alla väldigt trevliga och sociala!

Här är min favorit från förra besöket, lika gosig nu...som då! Hon är ca 1 år.

Ny favorit för mej idag blev den här lilla tjejen, hon ser lite butter ut men det var hon verkligen inte! Skulle vilja ha både denna och den andra hunden med mej hem! Det skulle nog bli lite jobbigt för Gösta med två tjejer...men tror han skulle gilla det. Jag skall nog inte åka med till Cina nåt mer...för det är ju så lätt att tycka om hennes fina och goa hundar. Och jag skulle säkert bara få nya favoriter...:)

Det här är goe och pussvänlige Anton...far till många valpar!!! Även pappa till Batman.

Och här är då den lilla goa och fina Batman tillsammans med sin nya familj! 

Här har jag kommit med på bild...med en hängande trött Batman i famnen!

När vi satt oss i bilen för hemfärd somnade den lille killen efter bara några minuter...

Och när jag kom hem hade Gösta roat sej med att ta sej in i vardagsrummet och bitit sönder en nyköpt påse med orkidéjord...så han hade väl haft att göra en stund!

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder. Skratta lite... Ok mycket när jag såg va din sambo ställt till med. Ville han plantera något åt dig, men misslyckat?😂

    SvaraRadera