tisdag 23 augusti 2016

Måndagen övergick till tisdag...

...medan jag gick ut sent på måndagskvällen för en kisserunda med Gösta. Först träffade vi på Carina som kom hem från jobbet, så vi stod och pratade en stund innan hon gick in till sej. Strax därpå kom Raija ut med sin hund Elvis...och så blev det en pratstund till! Hon fick en halv morotskaka med glasyr av mej...hade bakat tidigare på dagen. Och då fick jag (orensade) blåbär av henne, som hon hade plockat!
- På bilden syns Göstas avbrutna klo på hans vänstra sporre, har ingen aning om varför, eller när det hände! Han har slickat på den och det har varit uppenbart att den har ömmat...men han är ju så snäll och tålig så jag har avvaktat...

I söndags...efter en liten längre promenad...såg jag, när Gösta sov...att klon hängde löst...så jag knipsade av den...Gösta märkte ingenting...han sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar