torsdag 25 augusti 2016

En överraskning i brevlådan...

...hittade jag när jag hämtade Borås Tidning tidigt på förmiddagen! Ingen hälsning fanns med, men jag är säker på att det är snälla och goa grannen Carina som har lagt majskakorna där. För vi stod nämligen och diskuterade riskakor sent härom kvällen...när hon berättade att det kommit majskakor som alternativ till riskakorna, som var jättegoda. Och det var dom verkligen! Bara hälften så tjocka som riskakorna, vilket jag tyckte var väldigt positivt...och med lite Bregott på var de bara sååååå goda!

- För övrigt så har det varit mycket varmt och kvalmigt idag. Hörde att åskan mullrade på avstånd, men den kom aldrig nära. Pratat med Henrik om min nya telefon, och han tyckte att jag skulle fixa så att jag låste upp telefonen med mitt fingeravtryck! Hade valt bort det alternativet men efter samtalet med honom testade jag funktionen...och efter många vinklingar med fingret blev jag "godkänd"! Det är så roligt att lära sej något nytt...som man tycker verkar bra! Testat telefonens kamera också...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar