onsdag 3 augusti 2016

Barn och barnbarn på besök...


idag! Men först på besök i Vårgårda på förmiddagen med Bisse. Vi handlade lite matvaror, åt lunch på Shanghai och åkte sedan till PMU:s loppis där jag bl.a köpte dessa saker. Ewa Jarenskogs "Familjetrollen" kostade 40:- och Nallen 10:-

Min äldste son Henrik, hans födelsedagsfru Helen (51 år idag!) och deras son Hugo...mitt äldsta barnbarn kom på eftermiddagsbesök. Dom hade ätit lunch tidigare och skulle äta middag på kvällen, så det blev bara en enkel liten fika hos mej. Gösta gjorde allt för att få dem att trivas, klättrade på, och ville ha dragkamp med, och pussa på Hugo! Och satt i knät på Helen...en liten stund i alla fall!...:)

När Henrik med familj skulle åka vidare till stan...kom Lotta, Sabina, Lilla My och valpen Bagheera på besök. Bagheera har fyllt 8 veckor, och är sist kvar i Lilla My´s första valpkull. Hans nya familj kommer och hämtar honom till helgen...så han fick lite social träning idag! En jättego lugn och stabil liten valp. Sabina månar om honom...

Även jag fick ha honom i min famn, där han somnade gott...sedan han kollat allt nytt hemma hos mej...inklusive en snäll Gösta som nyfiket "undersökte" honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar