söndag 28 augusti 2016

I Borås idag...


...och hälsade på lilla mamma...som vanligt...nästan varje söndag! Mamma satt i sällskapsrummet och tittade på TV när jag kom dit, men vi gick in till hennes rum och Jaana (som kommit tillbaks efter sin semester) kom in till oss med kaffe och en jättegod kladdkaka. Mamma åt upp sin, och flera kex som jag hade med mej. Trevliga och goa Diana (personal) berättade för mej att två nya personer flyttat in på avdelningen och att mamma hade blivit "bästis" med en av dem. Så roligt att få höra lite om vad som händer på avdelningen! När jag skulle gå därifrån för att åka hem till min hund (hon fick se kort på honom)...frågade hon vad min hund hette...och när jag sa att han hette Gösta sa hon..."Stackars hund!!!" Skrattade gott åt kommentaren...

Träden börjar tappa sina löv...det går mot höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar