onsdag 31 augusti 2016

Otursdag...

...kan man väl nästan säga att det har varit idag! Min bil som gick igenom besiktningen utan någon som helst liten anmärkning för en vecka sedan ville inte starta idag. Bisse kom med startkablar och hjälpte bilen igång. Vi åkte till stan, och när vi handlat färdigt åt vi lunch på Café Viskan. Jag valde Bakpotatis med skagenröra där, för första gången. Det var jättegott, men lite snålt med skagenröra. Jag var så hungrig så jag glömde fotografera innan jag började äta...så det fick bli en bild på det som blev kvar när jag hade ätit färdigt. När vi kom ut till bilen för att åka hemåt ville bilen inte starta igen!!! Som tur var, hade vi tagit med oss startkablar, och vi fick hjälp av två tjejer och deras bil, för att få igång min bil igen. Vi åkte direkt till Q8 och lämnade bilen hos Fredrik, så får de kolla upp batteriet. Vi tog sedan Bisses bil och åkte till Frufällan och lämnade in loppisgrejer. Vilken snäll och tålmodig Bisse jag har...är så glad och tacksam för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar