tisdag 10 januari 2017

Tim fyller 16 år...

...idag, sista dagen på jullovet! Han, Bisse och jag åker till stan på förmiddagen. Tim köper en tröja och ett par jeans av julklappspengar han fått av sin mamma och morfar. Vi äter på "Volvo-raggar-donken"...och så åker vi och tar några Turf-zoner...så att jag får min första "medalj"! Den här skulpturen på Sjöbo Torg var en av zonerna.

Tim och jag åt tårta när vi kom hem, och sent på eftermiddagen kom morfar och överraskade oss med ett besök för att gratta Tim. Tur vi hade tårta kvar att bjuda på...:)

På kvällen när jag skulle gå och lägga mej såg det ut så här i min säng! Myran hade hoppat upp i sängen och lagt sej nära Gösta, och det var första gången det hände! Men inte var det mycket plats de lämnat till mej att sova på, mellan dem! Vågade inte flytta på Myran för då hade hon visat sitt missnöje och fräst åt mej, så det fick bli snälle Gösta som fick lägga sej längre in mot väggen så jag fick plats också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar