fredag 13 januari 2017

Läkarbesök...och "Julen dansas ut"....

Tidigt på morgonen hade jag tid hos Distriksläkare Maria. Fick svar på proverna som togs i onsdags, och de var i stort sett detsamma som proverna som togs för ett år sedan. Maria tyckte dock att jag skulle börja ta en tablett dagligen för min diabetes, för att förebygga komplikationer. Efter en del mer information, gick jag med på det...
- På förmiddagen gick Inga-Lill och jag till Hyresgästföreningens lokal där Raija R. ordnat med en "Julens dansas ut fest". Vi blev bjudna på allt! Först serverades det ljummen risgrynsgröt med tillbehör...och sedan kaffe och pepparkaka.

Slutligen blev vi bjudna på clementiner, ostbågar, chips och två sorters godis!
- Efter en hektisk tidig morgon och förmiddag gick jag hem och lade mej på rygg i min säng... tillsammans med min katt och hund...och vilade en stund...sååå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar