söndag 8 januari 2017

Söndagsbesök...

...hos mamma på förmiddagen. Mamma satt i köket när jag kom dit men följde med in till sitt rum. Hon hade varit uppe sedan kl. 8 berättade Diana. Mammas glasögon var försvunna och vi hittade dem inte. Diana letade på lite andra ställen, men hittade dem inte. Mamma hade inga tänder nertill i munnen...och ville absolut inte ha in dom där! Innan jag gick därifrån, hjälpte jag en trött mamma i säng och stoppade en filt om henne...tror hon somnade direkt. Jag promenerade mot Stationen...där jag fotograferade den här mannen i Viskan, nedanför biografen Röda Kvarn.

Hittade också den här skulpturen/farthindret? som jag aldrig sett förut. Den fanns nedanför Krokshallstorget. Roligt med lite nya vyer i väntan på bussens avgång hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar