måndag 9 januari 2017

Så var det dags igen...

...för Gösta att tugga sönder ett par läsglasögon för mej! Jag vilade ryggen i sängen medan jag läste på "paddan"...när telefonen ringde. (Glasögonen fick vara kvar i sängen medan jag svarade i telefonen...) Det var T:s socialsekreterare A. som kallade till "stormöte" om ca en vecka. Hon föreslog att vi skulle ha mötet hemma hos mej...(7 personer hemma hos mej i mitt lilla kök där det finns 4 stolar???)...jag sa nej till det, träffas hellre på hennes arbetsplats där vi får ett eget rum att prata/diskutera i. Även mamma Lotta skall deltaga i detta möte så jag förväntar mej att vi kan åka med henne dit...eftersom hon redan varit där på besök tidigare. På tal om mamma Lotta, så kom hon som hastigast på besök i eftermiddag och överlämnade en dosa snus som Tim hade bett henne om. Lotta och jag pratade om hennes valpar, som nu alla var tingade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar