torsdag 12 januari 2017

Onsdag och torsdag...

...får jag "redovisa" på samma dag eftersom jag somnade före midnatt på onsdagen!
- På onsdagen började Tim skolan igen efter jullovet. De fick tillfälliga undervisningslokaler pga att de bygger om skolan. De fick ett nytt schema, och kommer att sluta redan vid lunch på torsdagar, för att de i princip inte har några raster på hela förmiddagen. Tim och Liam firade sin korta skoldag genom att gå och äta varsin pizza.
- När Tim gått till skolan var det dags för mej att gå till Vårdcentralen och lämna blodprover, längd och viktuppgifter inför min årliga "besiktning".  På torsdag eftermiddag ringde de från Vårdcentralen och sa att min läkare var sjuk i influensa så jag skulle få en annan läkare...skulle få komma till Distriktsläkare Maria...
- På kvällen lyste månen så vackert mellan träden utanför mitt sovrumsfönster...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar