torsdag 18 december 2014

Blodtryckskontroll...och mer julshopping!

Hade tid på Vårdcentralen idag på morgonen för blodtryckskontroll. Fick ligga ner på en brits i ca 10 minuter innan de tog blodtrycket (vilket jag inte alls gillar, känner mej tvungen att göra något jag inte vill!!!) Blodtrycket blev 156/75 till slut...och pulsen 66...helt okej, tycker jag! Hoppas min läkare tycker detsamma...
Bisse och jag åkte till stan efter kl. 12.00...vi åt på hamburgerkedjan Max...gott!...men kanske inte så nyttigt? :) Vi gjorde ett studiebesök på Partikungen som öppnade sin nya butik i Knalleland i höstas. Varken Bisse eller jag hittade något vi ville ha där...så det blev ett billigt och bra besök! Men det fanns ju andra affärer att handla i...
Kvällen har jag ägnat åt lite julklappsinslagning....:)...det tycker jag är roligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar