torsdag 2 juni 2016

En solig och varm dag...

...ca 27-28 grader nånting? Inga långa promenader med Gösta idag heller pga det. På morgonpromenaden träffade jag Pelle...och Mia (som för övrigt är Pelles systerdotter) tjejen som övertog en del av mitt arbete då jag slutade jobba. Kan bara säga/och tycka...att det är så väldigt skönt att vara pensionär och göra vad jag vill...när jag vill!
Fick oväntat besök av Ingela som tackade för kortet som jag skickat till henne. Kortet var på henne och Gösta...ett jättefint kort...från den 17 maj! Kolla om du vill...:)
Besök även av Raija som kom med veckans "skvallertidning"...Hänt i Veckan! När jag gick eftermiddagsrundan med Gösta, pratade vi med grannarna Birgitta och Jenny...och även med grannen Raija och hennes hund Elvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar