onsdag 22 juni 2016

Snart är det Midsommar...

 ...och Bisse och jag åkte till Willys och handlade mat. Bisse hittade en fin Midsommarkrans som hon tog på sej och och så hittade hon en passande flagga också!

Vi fikade på Le Croissant i Knallerian, jag åt en väldigt god räckmacka!

Vi åkte sedan hem och hämtade Gösta, för att sedan åka vidare till Lotta och alla valparna i Vänga. Här är Lilla My´s fem fina valpar. Lilla My och Gösta sprang runt lösa på tomten och busade lite. Och Lilla My verkade så glad över att träffa oss, det är ju mer än tre veckor sedan senast! Gösta fick nosa på hennes valpar och det gjorde han så försiktigt, och jag fick hålla och gosa med några av valparna utan att Lilla My verkade ett dugg stressad av det. Hon är en fin och duktig mamma!

Här en lite suddig närbild på sötnosen Pongo, en liten kille...som mest bara ville sova.

Vi fick också se Xenas valpar, även hon fick fem stycken. Den här lilla tjejen föll jag pladask för, tänkte nästan smugglat med mej henne hem, men insåg att hon skulle saknas av flera...och att jag skulle bli misstänkt som kidnappare! Så hon fick stanna kvar hos sin mamma och sina syskon. Gösta fick dock inte träffa dessa valpar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar