söndag 4 december 2016

Hos lilla mammisen...

...idag, på söndagsbesök! Bad personalen om hjälp att byta på henne, och att byta sängkläder. Gav henne saft och kex. Hon var så törstig, drack 3 glas saft och åt 10 kex! 

I entrén på Agamemnon hade de satt upp den här stora fina julstjärnan!
- Gick in på City när jag kom hem, för att handla lite. Tänkte köpa fler clementiner sista dagen det var X-pris på dem, 1½ kg för 15:-. Men de var slut förstås...Tim och jag har frossat i clementiner denna veckan, så gott...och inte alls onyttigt! Träffade Bisse och Gerd på City, båda nyfriserade och fina...själv skall jag klippa mej den 16 december.
- Blev överraskad när jag kom hem för Tim var uppe, hade ätit frukost och satt och spelade. Hade sagt till honom innan jag åkte, att han fick ha sovmorgon till jag kom hem. Det är så roligt med positiva överraskningar!
- Lottas fina franska bulldog Lilla My nedkom med 6 fina valpar idag. 3 hanar och tre tikar, alla mörka, alternativt tigrerade. Det var hennes andra valpkull i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar