torsdag 8 december 2016

En lugn dag hemma...

...men blåsigt utomhus! Och flera plusgrader ute. Stor skillnad mot igår...
Tagit det lugnt och varvat ner idag, efter gårdagens aktiviteter...skönt! Pysslat med lite posthantering som jag gick och lade i brevlådan tidigt på eftermiddagen. Tim hade kort skoldag, så vi möttes vid City sedan jag postat breven, vi gick in och handlade lite...bland annat mjölk...som har en strykande åtgång här numera! Annat som har strykande åtgång är...bröd och pålägg. Och clementiner!!! Väldigt roligt, tycker jag. Och min fina terapihund Gösta försöker lära Tim att ge honom den sista biten av hans smörgås...ibland lyckas det, och ibland inte! Men Gösta och jag jobbar vidare med det, och min Gösta är en mycket snäll, lugn, tålmodig hund. Kolla bara bilden...:)  Han som inte alls gillar att jag "spökar" ut honom... och nu med rosa/rött dessutom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar