onsdag 7 december 2016

En onsdag morgon...

...som började med kaffe...och lite spel på "paddan". När Tim gått till skolan svabbade jag golv och passade på att ta morgonpromenad med Gösta medan golven torkade. Ute var det oerhört halt sedan det börjat duggregna på kalla väg- och gångbanor. Till och med Gösta kanade omkring på sina tassar när vi var ute. Vid 9.30 tiden fick jag besök av Linda från Familjehemsenheten. En jättetrevlig och go tjej. Fick några papper att läsa, och skriva på. På bilden kollar Gösta in skurhinken...

Bisse kom och hämtade mej lite senare än vanligt pga mitt besök. Vi åkte till Knalleland, och där handlade vi på Willys där dessa högblanka äpplen fanns. Jag tycker att äpplena är fina att titta på, men jag vill inte äta av dem...för vad har de gjort för att få dem så blanka? Vi åt lunch på McDonalds, jag åt Chicken McNuggets. På kvällen bad jag Tim gissa vad jag ätit på McDonalds...och han svarade då Chicken McNuggets! Vaaaa???...sa jag,  och såg säkert ut som en fågelholk. Hur kunde du gissa det? sa jag. Jaa...bara för att jag gillar det, svarade han. Vilken kvalificerad gissning...hihi!
- På hemvägen stannade vi till i Frufällan och lämnade in lite julsaker till loppisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar