söndag 14 februari 2016

Alla Hjärtans Dag...

 ...infaller alltid på min födelsedag...:) En trevlig dag att fylla år på. Och jag fyllde dessutom pensionär idag!!! Västtrafik låter alla pensionärer resa gratis med dem under lågtrafik och då är även lördag och söndag inräknat. Så jag reste gratis med bussen till stan för att hälsa på mamma, och gratis med tåget hem. Mamma var så pigg och glad idag när jag kom dit, och personalen bjöd oss på kaffe och kaka. Efter kaffet ville mamma vila, och det passade ju bra eftersom det var dags för mej att åka hem.

13.45 kom Rose-Marie och hämtade Gösta och mej och vi åkte till Kicki där vi blev bjudna på en jättegod hallonpaj med lättvispad grädde. Vi fick också se Kickis nyrenoverade kök det var jättefint. Jag fick en vacker tulpanbukett av tjejerna!

Rose-Marie kelade en hel del med Gösta...och han njöt av det!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar