fredag 19 februari 2016

Här är "spärrvakten"...

 ...Drottning Myran - som är en katt! Gösta väntar snällt på att få gå förbi.

 På en av våra promenader idag mötte vi Raija och Elvis. De hade varit i affären och Elvis hade fått ett stort tuggben, som han stolt bar hem, alldeles själv!  :)

På en senare eftermiddagspromenad gick Gösta och jag förbi Ingela och Pelle Rönnbergs lägenhet/dörr och ringde på. För att ge Ingela betalt för den frysta fisken som hon så snällt köpte även till till mej, när hon köpte fisk till Lotta! Jag fick den här burken med en "gin-drink-dryck" att testa, som de sa var jättegod! Jag rynkade på näsan och sa att jag inte gillar gin, för det gör jag inte! Men båda två sa att den smakar inte gin, och det gör den kanske inte då? För på burken står det Watermelon taste...och vattenmelon gillar jag ju! Smakade inte på den ikväll...men i morgon kanske? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar