måndag 1 februari 2016

Igår besökte jag mamma...

...och idag fick jag besök av Lotta, Sabina och Lilla My! Sista besöket av Lotta på ett litet tag, för i morgon läggs hon in på Sahlgrenska för ryggoperation på onsdag.
Här står Gösta och tittar längtansfullt efter clementiner...både han och Lilla My gillar det. Så de fick dela på en liten clementin...förutom på ett fåtal klyftor!

Den här bilden tog Lotta på Gösta...

På kvällen föll jag för frestelsen att beställa en pizza, det var ganska längesedan jag åt en sådan. Åh, det var så gott! Åt bara ca hälften och sparar resten till i morgon...
Vädret är allt annat än kul just nu! I alla fall för hundar och hundägare. Plusgrader på morgonen och mest isfläckar på alla gångvägar. På eftermiddagen kom det snö...och sedan även en hel del regn. På sista kvällsrundan flera plusgrader, blåsigt...och förrädiska isfläckar! Hur skulle jag ha klarat mej utan mina fantastiska Icebug skor...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar