onsdag 17 februari 2016

En avslappnad...

...fralla kan se ut så här! Skön stil, tycker jag...:)
Bisse och jag har varit i stan idag, det är ju onsdag! Vi var inne på både Rusta och Jysk och letade efter en hundbädd som jag köpt i någon av butikerna tidigare. Det var Jysk som hade sålt dem men det var visst bara en tillfällig vara så de hade inga kvar. Vi handlade matvaror på Willys denna veckan, och sedan besökte vi EkoHallen också. Vi åt lunch på McDonalds, för första gången testade vi Chicken McNuggets & Co. Gott!

Som pensionär är det väl brukligt att jaga X-priser??? Eftersom jag nu är en nybliven pensionär kunde jag inte motstå dessa PEZ-figurer som de sålde ut på EkoHallen för bara 5:- st. Även om jag inte hade varit pensionär hade jag köpt dom ändå, vilket fynd! Köpte även en grymtande gris till min sambo Gösta som han blev jätteglad för. Inget X-pris på den men jag tyckte han var värd den när han är så duktig på att vara "ensam hemma". När Gösta hade lekt högst en kvart med grisen så slutade den  att grymta...den var stendöd! Börjar tro att min snälle Gösta är en varg/ulv i fårakläder...och fick ett härligt skrattanfall då jag googlade på ordspråket och fick upp som synonym på det...farlig person (hund!) med beskedligt uppträdande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar