söndag 31 juli 2016

Efter mamma-besöket idag...

...gick jag in på ChinaTown och beställde mat som jag tog med mej hem! Det var så gott med kinamat, för det var ett tag sedan jag åt det. Räckte till både middag och kvällsmat.

På eftermiddagen gick Gösta och jag en promenad...vi såg en massa sniglar som tydligen hade någon slags träff. Min allätande Gösta nosade dock bara lite på några...och brydde sej inte mer. Puuh!!!...tack och lov!!!

Vi gick utmed stora vägen upp till kyrkan, och jag hoppades att Gösta skulle få se hönsen som finns vid ett hus nära församlingshemmet. Vi hade tur...och Gösta ställde sej på två ben och kikade in genom staketet för att kunna se dem bättre.

På hemvägen fotograferade jag dessa fina blommor som växte i dikeskanten...
Vi var ute i en timma...och slapp bli våta av någon regnskur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar