fredag 11 mars 2016

Marita och Christer...

...kom på en snabbvisit för att hämta den stora fågelburen från mitt förråd som jag inte längre använder. Marita skall skaffa 2 st. undulater. När Marita var i Ullared för ett par dagar sedan för att handla saker och mat till fåglarna, frågade hon om det var något jag ville att hon skulle köpa åt mej. Eftersom jag inte har någon hundkorg kvar till Gösta bad jag henne kolla om det fanns några där. Det fanns det, och dom var billiga! Bad Marita att även köpa en burk att ha torrfoder i. Gösta tyckte mycket om sin nya fina, mjuka korg/bädd. Marita & Christer åkte sedan vidare till Christers fars begravning...

Alla dessa presenter fick Gösta av Marita, han uppskattade alla väldigt mycket!

Även jag fick en present! Dessa fina ägg som jag blev jätteglad för, värpta av Maritas hönor! Tror jag skall koka ett av det gröna äggen till frukost i morgon...

Gösta som älskar bollar, lekte lite våldsamt med en av tennisbollarna han fick. Han sprang in i ett element i jakten på bollen och jag hörde hur det "small" till. Såg att Gösta ruskade på huvudet några gånger, men sedan fortsatte han att leka med bollen. En bra stund senare såg jag märket och en bula han fått i pannan, av krocken med elementet! Stackars lille Gösta, och inte ett ljud hördes ifrån honom...min hjälte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar