onsdag 30 mars 2016

Shoppingdag och Derome-besök idag!

Då Bisse var i Tyskland förra veckan blev det ingen shopping, men det tog vi igen idag! Vi var på ÖoB där jag köpte några saker till Gösta, bl.a. en stor plastboll som han skall få en annan dag...vi handlade på Willys och åt lunch på Café Viskan. Mycket trevligt!
När vi var i stan ringde min svägerska Ulla och frågade om jag var hemma för de skulle åka till Borås i ett ärende. Och jag hade hunnit hem när de kom på besök med Molly!

Här viskar Gösta något i Mollys öra som vi människor inte fick höra! Förmodligen något om att han lovade att att inte vara så "intensiv" och försöka få igång Molly att leka,  nästa gång de träffas. Hon försökte få Gösta att "uppföra" sej genom att säga ifrån, men Gösta ville väl inte riktigt höra det. Antingen för att han kommer från Serbien och låtsas inte förstå svenska (men ordet "godis" förstår han minsann!)...eller för att han blev så himla glad över att träffa en tjej av samma ras!

Fick så fina presenter av Mollys husse och matte = min bror Gunnar och min svägerska Ulla. Rosévin från Spanien där de varit på semester några veckor med sin husbil och nyss kommit hem, och en jättesöt prydnadskudde med en fransk bulldog på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar