måndag 13 mars 2017

Rensat i en garderob...

...idag! Det blev 3 kassar med kläder som jag inte använder, eller kommer att använda. Så skönt att bli av med dem! Avloppet i tvättstället är fortfarande inte bra så jag gjorde ett nytt försök att rensa det. Insåg att jag behövde ha ett hjälpmedel...och fick fram en strumpsticka som jag pillade och lirkade med. Jäklar vad mycket gegga jag fick fram...ganska äckligt dessutom! Man har fått lära sej ett och annat som "självboende"...:)  Gösta var väldigt intresserad av vad jag sysslade med, och höll sej tätt intill mej och kollade och kollade. Ibland såg jag inget själv för att han stod framför mej och tittade i avloppsröret...något irriterande, men samtidigt lite roligt!
- Tim skulle göra teoriprov för sitt mopedkörkort idag, men det blev visst inte så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar