tisdag 7 mars 2017

Idag hörde jag...

...lite i alla fall, för jag diskade upp en stor tråkig disk!
- Tvättat en maskin...idag var det mina kläder...oftast är det tonåringens kläder...
- Det kom lite mer snö idag...som dolde isfläckarna, så det var icebugs som gällde på Göstas och mina dagliga promenader. Kanske inte så snällt av mej...men det såg ganska roligt ut när Gösta gick tre steg framåt...och halkade (minst) två steg tillbaks!
- Telefon från min omtänksamma bror som är i Spanien, idag 25 grader varmt där! I natt hade det däremot inte varit så roligt för dem, för de fick tillkalla läkare då hans fru blivit sämre efter en envis förkylning och hosta. Eftersom hon har diabetes är det inte så lätt med medicinering vid sådana här tillfällen...och speciellt inte utomlands kanske. Till slut fick hon en akut "dunderkur", och antibiotika på det...så i eftermiddag kände hon sej lite piggare igen! Deras hund Molly hade badat i havet för första gången idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar