torsdag 30 mars 2017

Idag flyttade...

...Tim hem till sin mamma efter drygt 4 månaders boende hos mej! Hoppas att det fungerar där i fortsättningen, önskar honom verkligen det! Själv är jag glad för att få vara fri igen, och göra vad jag vill, när jag vill! Att som ikväll...ha hela soffan för mej själv och se på vad jag vill på TV:n...att inte behöva ställa klockan att ringa tidigt i morgon bitti för att väcka den som vill sova längre...:) På bilden: Tim med 3 kassar kläder och jackan på huvudet när han flyttade...finns dock mer kläder att hämta här...
- Varit på Vårdcentralen idag för kontroll av min diabetes 2...och blodtrycket...efter medicinförändringen i januari. Till min jättestora glädje var värdena mycket bra. I januari fick jag börja med en tablett mot min diabetes, samtidigt som blodtrycksmedicinen med betablockerare sänktes efter önskemål från mej. Idag var mina värden: 121/69 och puls 63. Kan ju nästan inte bli bättre!?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar