onsdag 8 mars 2017

Egentid och shopping...

...med Bisse i stan idag, mycket trevligt! Vi handlade på Willys - mycket för min del - eftersom det var mycket som fattades här hemma. Tack vare Bisse fick jag ta 4 turfzoner också, jätteroligt! Vi åkte till Storknallen, där jag hittade ETT nytt påskkort till min LC-samling, i Akademibokhandeln. Lunch åt vi på Storknallens McDonalds där jag valde att testa deras Chicken Big Mac för första...och sista gången. Den hamburgaren som jag blev serverad var väldigt torr och smaklös. McDonalds kan bättre än så...så vi återkommer en annan gång!
- På eftermiddagen ringde Jimmy och erbjöd sej att vara bollplank åt mej,,,trots att han själv har det väldigt jobbigt just nu...med alla dödsfall i sin närmaste omgivning. Han har ett hjärta av guld den ungen/killen...men jag vill bara få vara för mej själv...
- Min oerhört uppskattade och fina vän L. ringde sent på em och "lyfte" mej...så oerhört behövligt! Plötsligt kändes allt lite "lättare"...och jag kommer att orka lite mer!
- Min goe storebror ringde ikväll åter igen från Spanien...och berättade bland annat att hans kära Ulla blivit bättre efter den spanska "dunderkuren"...så roligt att höra!
- I morgon och på fredag har Tim ledigt från skolan pga studiedagar för lärarna. Och det innebär...att både han och jag inte behöver vakna till någon väckarklocka dessa dagar. Så gott för oss båda...även om jag vet att jag som vanligt kommer att vakna jättetidigt för att väcka honom så han skall kommer i tid till skolan, men får somna om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar