onsdag 29 mars 2017

Trevlig onsdagsshopping...

...med Bisse idag! Vi började som vanligt i Knalleland, besökte "Gotteboa", ÖoB, och Willys...innan vi for vidare till Konditori Gullkragen för dagens lunch...

Där åt både Bisse och jag deras fantastiska räksallad med tillbehör! Bibi i Vänga Krök och hennes Alvar kom plötsligt in på Konditoriet...såååå roligt att träffa Bibi. De skulle köpa en tårta och åka och gratulera Bibis syster Lena i Bollebygd! Efter lunchen åkte Bisse och jag till Återbrukets loppis och kollade vad de hade där..

På ÖoB köpte jag denna presenten till Gösta. När jag skulle fotografera honom och presenten...kom katten Myran förbi och ville kolla vad det var...vilket min snälla Gösta inte gillade riktigt...därav hans reserverade utseénde...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar